home   |   bedrijf   |   diensten   |   login   |   nieuws   |   info-aanvraag   |   contact

Nieuws


Mensenkennis 16 maart of 19 april of 17 mei 2017

Als je wilt weten wat je voorkeur communicatiestijl is en je wilt beter anderen kunnen begrijpen, dan...

lees meer
Erkende dienstverlener KMO-Portefeuille

Aiuto heeft de audit voor de erkenning als dienstverlener kmo portefeuille met brio doorstaan. Dit betekent ...

 

lees meer
Mensenkennis mbv D.I.S.C.

Mensenkennis is belangrijk om zaken gedaan te krijgen. Maar hoe kan je nu meer mensenkennis opdoen? Gelukkig heeft zich dhr. William Marston in 1929...

lees meer
Evolutie leerproces

Getuigenissen van onthaalmedewerkers, leidinggevenden, secretaris personeel over een leertraject waarbij betrokkenheid en werkplekslimheid ....

lees meer
Managers Education Program

This management education program is organised for Pierre & Vacances, Center Parcs managers. It's a ten day management program, split up over four sessions where effective management principles are be practised. In the first two sessions participants become aware of these principles...

lees meer
Geintegreerde klantenbenadering

Waarom werken rond 'klantvriendelijkheid'? Heel simpel. Klanten waarvan de verwachtingen overtroffen worden, blijven loyaal en bevelen u als leverancier aan. Ooit stilgestaan bij de kost voor het aantrekken van nieuwe klanten ten opzichte van klanten die je al hebt?

lees meer
Klantvriendelijkheid: meten is weten!

Waarom een training klantvriendelijkheid als je medewerkers klantvriendelijk zijn? Als leidinggevende stel je vast dat je ...

lees meer
Ervaar hospitality (3 daagse stage)

Klantvriendelijkheid start met 'communicatie' en de wijze waarop je iets zegt of niet zegt. En dat kan je aanleren. Maar...

lees meer
Ontwikkelen geeft je vleugels!

Regelmatig krijgen we de vraag gesteld waar 'Aiuto' voorstaat ... dan wel wat we doen. Ons doel is de 'prestaties' van medewerkers in profit en nonprofit organisaties te verbeteren. 

lees meer
Train The Trainer traject met organisatie impact

Met het introduceren van een train the trainer concept in je organisatie sla je twee vliegen in één klap. Je borgt kennis en je doet ...

lees meer
Laat u inspireren door 'light' en wordt delight?

Revolutionaire verlichting zorgt de dag van vandaag voor 'beleving'! Welke rol spelen de medewerkers....

lees meer
Zoek MOT met uw klanten!

Sinds enige tijd focussen we ons op de Moments Of Truth of ...

lees meer
Van vier enthousiaste trainers, gesproken!

Vier enthousiaste medewerkers van busmaatschappij Mebis uit Hasselt storten zich gedurende...

lees meer
Synergie, het creƫren van WIN-WIN tussen teams

Het proactief werken door een team en tegelijkertijd aan het team zorgt voor betere communicatie ...

lees meer
Hoger loont motiveert niet, maar wat dan wel?

Als prestatieverbeteraar kom ik met heel veel personen in contact...

lees meer
BLITS leertraject Stad Leuven

De dienst Ruimtelijke ordening Stad Leuven streeft naar het verlenen van een excellente dienstverlening waarbij er zowel oog voor de burger is als voor de dienstverlener zelf...

lees meer

Focus